Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
離子燙or捲髮?
Jun 26th 2013, 13:50

我的頭髮跟你一模一樣

1.請問大家我的頭髮乾燥+蓬鬆+自然捲適和燙離子燙or捲髮嗎???

ans.當然適合燙離子燙~我從國中時起就開始燙離子燙,我的話可以維持8個月到1年,當然燙完時,3天後才能洗頭,因為要定型。
至於卷髮的話我是到高中畢業才燙,因為我是屬於自然捲很嚴重的那類,所以設計師就建議我上面燙離子燙,下面就卷髮,我還蠻滿意的。

2.燙了離子燙之後會不會維持不久啊?

ans.我可以維持8個月到1年,當然中間護髮是很重要的。如果又捲了,就要再補燙了。

參考資料: 我的經驗

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()