Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Mobile01最新文章
難過的鍍膜
Jun 28th 2013, 10:17

今天帶著買了2個月心愛的PFI去鍍膜
雖然原本手機一買來就有保護貼了
但是小弟我比較喜歡裸機
在團購網上看到鍍膜
好奇嘗鮮的心情下就買下去了
雖然買好久了一直都沒用 最近看好像快過期了
今天興沖沖的跑去鍍膜了
老闆也當場用刀片刮她的手機給我們看
當下覺得這也太神奇了吧

然後他也幫我鍍完後
小弟很無腦的請老闆也幫我刮刮看

刮了幾下後後
在要離開時再檢查一下就有一條...
和老闆說她說那是我以前就刮到的
真不知道老闆是鍍了幾層在上面..

雖然我認同這鍍膜的神奇性
但是還是不要像我一樣這麼有實驗的精神

其實我想說的是 廣告不實...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()