Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決
我要問八字.八字真的能決定命運嗎?推薦八字老師吶!
Jul 2nd 2013, 14:01

版主你好:
沒錯八字是你一出生就跟著你的命運.常常有人說哪個女孩子命苦就會說他是八字不好.不可否認的八字好不好確實關係著自己的命運
不過八字是先天的.我們改變不了.但後天的我們卻可以改變他.如改名字也可以改變一個人八字所帶來的命運。
跟你分享我個人的經驗.我從17歲開始談戀愛.結果到了35歲還沒結婚.這當中我媽媽不知道把我的八字拿去給人家算過多少次命了.因為我媽媽一直認為一定是我八字不好才會影響我的婚姻.當然也免不了幫我改名.但我交的男朋友還是都沒有結果。
一直到了我36歲那一年.我一個朋友介紹我到一個專門算八字和卜卦的老師.劉哲男老師那裏才改變了我一直沒有婚姻這件事.他真的很準.我的個性.我的觀念.種種...他一看我的八字就說得很準.然後幫我改了我現在的名字.我在38歲時結婚了.一直到現在.婚姻美滿.事業也很順利。
劉老師他已經70幾歲了,經驗很豐富你如果有需要可以去試試看,在樂華夜市裡

不大好找,如果要去最好先打電話預約,再問他路如何走比較好
我介紹很多朋友去.大家都說滿準的.很厲害..你可以試試看.給你資料你要去之前記得先電話聯絡:
劉哲男命卜館

電話:(02)2923-4071
北市永和區保福路一段40號檢視圖片(樂華夜市旁巷內

參考資料 朋友.自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()