Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Complimentary Downloads

7 Days of Complimentary Downloads: 100,000+ Motion Backgrounds, Video Clips, Production Music Tracks, Sound Effects, Special Effects and More.
From our sponsors
Xigmatek 可汗二代-透明側窗版.
Oct 9th 2013, 10:46

我這咖品質和保固真猛..
買來超級殘膠(真的自己無法除掉)和USB3陷下去.*送去保固維修
按這裡檢視圖片

保固維修回來..真的無言了.USB3凹下去沒幫我用回來..電源鍵都卡卡的(原因如下圖)

USB3這也滿強的.不會固定住.插下去會陷下去.

保固人員跟我說這是正常的為了方便組裝所以弄斷這是正常的..請問你們信嗎
說這功能正常就好
強的昰我說那乾脆兩邊弄斷更方便組裝..竟然說好.我會建議
我無言了

我沒常買他家散熱器不然鰭片異常(斷幾片或凹掉).搞不好說功能正常就好了

這種保固維修..我真的沒話講
按這裡檢視圖片

按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()