Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
win8.1 帳戶更換問題
Oct 18th 2013, 15:23

問一個問題我一直找不到答案

一開時電腦買來時win8 ms帳戶是我妹的

期間過了2個多月 電腦都拿來打重要文件 所以裡面有很多資料 網路上的也是

後來我妹要上大學 我更新到8.1後 因為只有他有密碼 加上她也買了他的筆電

我就用我的MS帳號(本身有使用nokia lumia系列) 對於mS的同步感到非常滿意

但是因為這台電腦不是我個人的電腦 裡面的同步資料比如聯絡人 就會把我手機上的都同步進去了

我想要保有隱私 就把電腦的ms帳號刪掉了 (在控制台那裏的使用者帳戶) 又新增一個使用者帳戶(不使用MS帳戶)

輸入帳戶名稱.密碼後.... 用新的登錄看看...

what?! 桌面我的資料全部都不見了 很重要欸 後來我緊張得又新增回來 動態專那裏的app有回來了(不過要重裝)

但是桌面還是依然乾淨

我想問的是 怎麼把桌面的重要資料用回來 在帳戶不是我的MS帳號為前提下

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()