Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
20點 planet49抽iphone
Nov 9th 2013, 19:28

剛剛登入gmail收信時 跳出一個網頁說我贏得了iphone
因為想說是google應該是安全的 所以點了進去
也回了他的3個問題 第一個就是 男生還女生
另外兩個是看是貧的頻率 跟對視頻一開始廣告的想法
之後就問我想要 iphone 還是ipad 不過ipad剩餘數量是0
所以我就選了iphone然後一按送出
我的網頁就顯是離現 無法連線

心裡覺得毛毛的

我開記錄重新按到那個網址時 我的防毒軟體就跳出來被擋下了
我也不敢再開那些網頁
但是為什麼我的防毒沒有在一開始就擋我

我後來上網查了planet49 網址裡有這個東西
大家都說是詐騙 怎麼辦 :(
可是每個人的經驗都是有填信箱根手機

但很怪得是我沒有碰到那個
我就只回答三個問題 還有選要哪個獎品

會不會被安裝木馬程式或駭客

怎麼辦我真的好擔心

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()