Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
【動新聞】熱唱跳出輪椅 高凌風認不出陽帆
Nov 16th 2013, 00:55

【陳亮諭/綜合報導】高凌風拖著病體赴新加坡,今晚8時將在新加坡世界會議中心與葉啟田、張帝、沈文程開唱,昨進行彩排,投入熱唱還從輪椅上站起來;前往新加坡宣傳的陽帆昨到場致意,高凌風第一時間沒認出他,2人開心相擁。

今日出版的《蘋果》報導,陽帆昨探班高凌風,高在他面前還開心拍手說,「太好了、太好了,他人要來嗎?」陽帆說,「我在這裡」,高凌風尷尬地連忙說,「認不出來」、「我看著他出道,退伍後他來找我,我介紹他進綜一唱片,結果後來他又介紹我進天王唱片,命運中兩人真的是相互扶持,我羨慕他有個好老婆。」陽帆希望高凌風可以繼續唱下去,看到他的病況決定要來幫他打氣。

高凌風昨在新加坡名勝世界會議中心羅盤宴會廳進行彩排。趙世平攝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()