Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
請問大家 怎麼找室內設計師?
Aug 31st 2013, 16:21

Isle of Skye wrote:
個人認為...(恕刪)


Isle of Skye大,感謝回覆:)
我有裝修經驗,加上是買預售屋
所以動線、需求 是定案了
風格上我也思考過

真的只差談得來的設計師用他的美感幫我畫出來
不論套版還是喜歡玩創意
有sense,願意花些心思就出來了
(要真的有sense喔!我很怕那種不太夠力,只會一直耗時間的)

seveda0202 wrote:
我也有找設計師的困擾...(恕刪)


seveda0202大,感謝回覆:)
我完全瞭解!
這就是我忍不住上來請教大家的原因
真希望有經驗的人指引一下

另外,我覺得先說清楚很重要
我希望是
設計師能提出草圖,喜歡再合作 (不要只有拿一堆照片)
若設計師不放心,圖我一張不拿 (若喜歡我願意付錢,因為您的作品有價值)

總之,我遇到的多是出一張嘴
連圖也不願意畫一下
我怎麼知道能不能嫁給您呢?(誤)是說您行不行呢?
我也不想浪費您寶貴的時間啊,是不是?

brina999 wrote:
我是幸運一點~就01...(恕刪)


brina99大,感謝回覆:)
一起加油!
您說隔壁那個文...
我只有一句話,設計公司要用智慧啊!
真是太不值得了~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()