Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
作文-我們這一班 只限今天
Oct 26th 2013, 01:32

『我們這一班』---
說起我的這一班啊!還真是一個超級活潑班,才藝樣樣行而且老師也很好,功課出的很少,我現在ˋ越來越喜歡我們這一班了。
先來介紹我們的人物吧:趙老師吧!我們老師長的瘦瘦的,有著烏黑亮麗的頭髮,總是能掌握我們的情緒,只要大家沒精神時,老師他就會說個笑話,讓我們笑到肚皮快破了。而且老師還會教我們外來的語言,不過我們只要聽老師說外來語言,我們班的每個人就會一直笑,然後老師就會說我們少見多怪,不過我們班的每一個人還是會一直笑笑個不停。
再來說說我們這一班的英雄好漢:施奕漢-他是我們這一班的吹牛大王;張雅筑-她是我的超級好朋友,我從二年級就開跟雅筑扮成好朋友了,因為雅筑她是二年級轉來了,所以從她來的第二天我就開始跟雅筑變成了好朋友了。班上的每一個人都是我的好朋友,所以我應該要好好珍惜這份友情。
班上的人人才濟濟,在趙老師領導下,我們學到了很多很多的知識,也要謝謝老師的辛苦,我想要跟老師說一句話就是:「老師謝謝您。」

以上你休改一下就行了

參考資料:

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()