Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
請問LG TABLET 8.3 and Lenovo Yoga Tablet 和 NUXES2 那台CP值高丫??
Nov 26th 2013, 02:02

rosierkiki wrote:
請問LG TABLE...(恕刪)

應該是看你個人喜好及用途而訂,每人需求跟喜好不同,單純以我個人需求提供建議:
LG TABLET 8.3:螢幕解析度FHD 1080、QPAIR連線功能、KnockON功能
Lenovo Yoga:可站立設計有創意(但之前SONY好像也有過)
Nexus2:Google自家系統支援度高沒話說,規格也ok
※我常用的需求:看高清影片、雜誌(Flipboard)、上網、類單拍完wifi同步至平版上傳檢閱,所以我選擇了新發表的LG G Tablet8.3,我的需求皆符合,Nexus2七吋還是對我有點太小了,Lenovo外型有創意但似乎不好收納(放口袋的話)。

以上純屬個人喜好及需求的建議,之前用過Note8後來轉手,原本要再買進但解析度是我的考量,因此我選擇1080的LG G Tablet8.3,而且現在只要$8990就可入手(比Note8便宜)。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()