Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
騎車被汽車撞傷
Jun 22nd 2013, 08:57

我朋友騎車被汽車撞

我朋友直行
先看左方是否有來車
到了馬路中間靜止
再看右方是否有來車
對向有汽車直行
到了馬路中間準備左轉
未看到我朋友
急著左轉就撞上我朋友
將我朋友壓倒在地

機車是對方扶起來的
警察與救護車也是對方叫的

我朋友有頭傷、腿傷與車損
對方是名車她有嚴重車損
鈑金烤漆零件....等等

我朋友可以求償嗎
但她是否可以向我朋友求償車損部分?

我朋友擔心雖可獲得醫療與車損賠償
金額卻敵不過對方開口的車損賠償

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()