Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
可否幫忙比較FOCUS 6W,7W,8W vs BIG TIIDA NA版
Aug 17th 2013, 14:16

是這樣的,因為目前有要買車的念頭,加上只有考慮五門,所以想請教各位版上的前輩們!!

因不知到底該PO到 FORD版 OR NISSAN版 怕會有各自擁護者變成不公正~

所以選擇發在這邊 因為考慮了很久 實在不知該選擇哪一台

再麻煩各位前輩們 能幫我解惑一下 我想要更細膩的解答!!

也就是兩台各自擁有哪些優缺點 是值得去讓我深思與考慮的

另外我想問真實各擁有上述兩台的車主 是否也可提供油耗

我有聽聞說 BIG TIIDA 油耗換算下來 其實也是在15左右

但我想知道的是 到底這兩台 油耗會不會說差到很多

或是說 各位有更好的五門產品 可提供 我也感激不盡

但預算不超過80~~~~

先謝謝各位!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()