Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
請教雙感應器之接法
Aug 17th 2013, 14:40

按這裡檢視圖片

我的情形是走廊的兩邊都使用感應器

感應器是PIR-501PAC

這款感應器有四條線-->紅白白黑,我有拆開白白兩線在電路板是短路的

紅白是輸入110-220V,白黑是接電燈

我的想法是從走廊任一邊走過來都會啟動感應器讓燈亮一段時間

我先接第一組如圖上方,可以正常使用燈亮3分鐘自動熄滅

斷電後我接好第二組再送電

結果就是都不接受感應了(一送電會聽到繼電器吸上,燈亮30秒後就跳脫燈就不亮)

然我我把B組拆掉只用A組一樣不接受感應了,亮燈30秒自動關掉

反之只用B組,A組拆掉,一樣不接受感應了,亮燈30秒自動關掉

也就是兩顆都壞掉了

我有爬文已經知道有雙切感應開關

但我還是想知道,我哪個地方接錯了,能告訴我嗎?謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()