Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
【短片】圓仔日記 喝完ㄋㄟㄋㄟ好愛睏
Aug 18th 2013, 08:17

我是可愛的圓仔,出生第44天了說,雖然眼睛還沒有辦法完全打開,但是我終於可以看見馬麻了。我每天最喜歡跟馬麻膩在一起撒嬌,因為這樣隨時都可以喝ㄋㄟㄋㄟ,再也不會餓餓了。

但是馬麻的ㄋㄟㄋㄟ頭好難找喔,真的很令人生氣耶!難道不知道我肚子餓了嗎?幸好馬麻還是很愛我的,聽到我「咿咿呀呀」生氣的叫聲後,馬麻會先舔舔我,要我「乖乖不要氣」,然後再帶著我找ㄋㄟㄋㄟ頭。對嘛~這樣我才能趕快長大大,跟馬麻到處跑。

不過我覺得好奇怪喔,為什麼喝完ㄋㄟㄋㄟ就會好想睡覺呢?馬麻也都不會幫我擦擦嘴巴,讓我都被叔叔阿姨笑不擦嘴就睡覺。

「圓仔」喝完奶就睡著。台北市立動物園提供。

大貓熊「圓圓」緊抱著「圓仔」。台北市立動物園提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()