Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Stay Wrinkle Free

Trying to get wrinkles out of a non-iron shirt? No iron? Here are 4 hacks from the Ministry of Supply Labs to stay fresh.
From our sponsors
2013 Late iMac 台灣 EMC 核准時間一問
Oct 7th 2013, 08:18

如果真的有急用就先買吧

我也是這陣子原本的mbp已經不敷使用,考慮入手的前兩天剛好發佈改版的訊息

對我來說這是個入手的好機會

當然這是考量改版的升級幅度後決定的

cpu小升級對我的工作來說影響幅度不大

我也不玩遊戲,所以顯卡的升級對我來說也沒什麼影響, 只要夠用就好

新增的插槽我是沒更多預算上fusion drive,所以也用不到

所以趁著這波改款搭配百貨公司周年慶入手,價格不但大幅度地降低

還有滿萬送千,整個算下來便宜不少,不見得哪裡吃虧

等待時間跟升級幅度還有入手價格就看自己怎麼取捨了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()