Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
請英文高手幫忙翻譯一封英文信,感激不盡!!
Dec 14th 2013, 06:57

謝謝你照亮了我的靈魂和愛情,我的小公主。“大擁抱。(給一個熊抱)
一旦我戀愛我從一而終,(一心一意)心甘情願地或盲目地服從我的愛人,而且猜想我會永遠這樣,因為我有相愛的妳!
你有遊戲規則嗎?“。,
它的意思是我就是我,始終信守承諾和忠誠(貞)是我的態度。
我希望再和妳一起生活100年
首先,我遇見了你,我知道你是我的唯一
真的很感激你在我身邊
從來沒想過開始一段感情(關係).只是一直工作,工作.工作!
感謝上帝把你送來給我
是的你是如此,一個很快樂,忠誠和可愛(令人愉快),我保證我要讓妳更快樂在我們一起走入的未來

參考資料

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()