Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Retargeting on Facebook?

Get more sales and conversions with Facebook retargeting. Try it free for 14 days. Set up takes just minutes!
From our sponsors
跪求 - 常搭台鐵的熟熟客
Dec 16th 2013, 23:16

我一直很納悶一件事情 ...

我用悠遊卡(IC)刷進去
我是想坐區間車到台北 (從桃園中壢)

但在那等待的月台

我中途看到 "自強號"
我有點納悶了一下 ...
自強號 我沒買票 若我刷IC進去
我要坐哪裡...?
我出站要刷多少出去 ?
他怎麼知道我做區間或者自強?
怎麼區分價格?

我好納悶 百思不得其解

所以最後的納悶 我雖然還是坐了最熟悉的區間車...

但老師說 有問題就要舉手發問

小女子的好奇心實在無法擋了 請各位熟熟客給我些答案吧 !

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()