Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
有關 ipod touch 常閃退之相關疑問!
Feb 8th 2014, 04:32

1.我之前可以匯入 可是現在 即使在"我的電腦" 內 按裝置 匯入照片

系統卻說 沒有新的照片和視訊可匯入?

請問這和windows版本有關嗎?

我這現在是window 7

麻煩知道的人教我如何使用 謝謝~

2.
現在我的touch 易閃退 有時用個line 網路 遊戲 ...很多 應用程式 常常卡當 閃退
不能像一般 iphone 用者可以 隨點隨進 我的總是慢很多拍 連剛進入打字狀態 都要等上 幾秒鐘 才能選字...: (

我當初買的是 32G 現在 已剩下 9.3G 請問更新 遊戲 是否也會占到容量 導致此原因

若我之後將那應用程式 刪除 那麼容量會減少 還是不變?

這些都有關係嗎?

要如何將他變順 而不需重置?!

麻煩了 謝謝~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()