close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 TaichungBun 板
[揪團] 台中回饋之旅 -第九期
Jul 2nd 2013, 07:14, by rr8907010

作者rr8907010 (rr8907010)

站內TaichungBun

標題[揪團] 台中回饋之旅 -第九期

時間Tue Jul 2 07:14:02 2013

學員招生 對象:初階桌球有興趣者 費用:免費(須負擔共用開銷,如教學資料等) 時間: (日) 早上0800 地點:台中逢甲 聯絡方式:站內信 0952548440(沒接請留言或留簡訊) 謝勝任 事由: 由於小弟之前受幫忙於桌球前輩 現在慢慢有點時間和經驗 以前我初學時都是我請教桌球前輩 最近有些不怕死的桌球晚輩問我問題 經我和一些桌球前輩談回饋 他們建議可開一義務桌球班 想想 與其分開指導一兩個晚輩 片段雜亂?他們建議 經濟能力不永許,我想不如系統 統一 義務 給他們方向 -- BE:星期一放我鳥 ch:我那天有去,打給你已都沒接的說~ BE: 話說當天我看到一個狂打手機沒人接 該不會就你吧 ch:見鬼了~好像是我 BE:是不是一開始在20桌練發球 然後19桌的說來打 ch:哈哈~真的是我 BE:當天吃藥精神恍惚沒體力 後來我就擋球給你打是吧 Ma:線在演哪一齣 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.124.87

stellaorz:“允”許 07/02 07:29

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()