Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japan_Travel 板
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
Re: [問題] 請問各位如何拒絕幫朋友代買
Oct 7th 2013, 08:12, by waterbull

作者waterbull (酷吉社爸..徵媽中)

看板Japan_Travel

標題Re: [問題] 請問各位如何拒絕幫朋友代買

時間Mon Oct 7 08:12:02 2013

年初的時候到熊本一不小心打卡就被發現啦 同事跟好朋友托買的也都還OK~~有同事的60條唇膏!!跟五盒棉條、AD、YUSKIN及一堆胃藥!! 連我老媽的同事都寄信來說~要UNIQLO的羽絨衣外套!!還指定顏色~~ 文後補一句~~你媽媽穿應該也很好看!!你媽媽更適合XX色的!! 我想說!!那個台灣就買的到啦~也不差個一兩百!! 熊本市區的上下通除了GU、GAP跟ZARA以外~UNIQLO在很遙遠的AEON MALL 我就丟信給我媽說~~可以不要嘛!! 我娘就搬出人生大道理~人家對你那麼好(我~根本不太認識他)提出來了~怎麼可以不幫忙 後來~再前往福岡搭機的時候~地下鐵站看到UNIQLO就趕快買買~打包塞隨身電腦包裡面 回台灣以後~我就硬把價錢用日幣原價*0.37告訴她價錢~~跟台灣買差兩百!! 我後來會自動把跑腿費加進去!!我也會事先跟其他人說!!! 自己買東西錢都不夠啦~哪來那麼多代買的經費!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 133.95.121.122

dormice:熟的人再說不熟一律不管 10/07 08:28

wanghy:直接拒絕代買XD本大爺是出國玩樂!! 10/07 08:38

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()