close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
[詢問] 如何收集讚
May 8th 2013, 15:16

作者JHLiu (閒閒)

站內Facebook

標題[詢問] 如何收集讚

時間Wed May 8 15:16:40 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 我在我太太的FB留言,如果5月底,此留言有超過200個讚, 我就帶他去2渡蜜月。 目前我和太太都有開追蹤者功能,而那留言也設定公開, 但是可以按讚的人,還是只侷限於他的朋友,其他人都無法幫忙。 想請問如何可以讓其他人也都按讚(至少朋友的朋友也成) 現階段,在他的牆上,他自己的流言,其他人都可以按讚了。 但是,我留的那一篇,卻只有他的朋友可以按讚。 該如何設定呢?? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.207.241 ※ 編輯: JHLiu 來自: 140.112.207.241 (05/08 15:17)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()