Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn’t require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
酒駕汽車迴轉撞上直型機車
Nov 3rd 2013, 18:29

我於2013年10月30日發生車禍
地點:市民大道京站轉運站出口

我於市民大道往河堤方向走經過轉運站出口都會看有無車輛要迴轉(因那計程車多)
就在我看過兩邊都無車輛要過 要往前騎時突然左邊迴轉到有輛計程車衝出
我便反應不及撞上他右邊車頭燈
我人就彈出摔在地面 當下有叫警察 對方酒測值為0.37
我也隨後送往醫院 發現腳跟肩胛骨都有骨裂

說這麼多我想請問各位大哥大姊
這種情況屬於誰路權較大? {當時車速50~60 對方也不慢不知道多少}

我可以跟他要求什麼賠償?
哪些保險?
如最後上法院 我告他過失傷害 他會被罰錢嗎?

麻煩各位大大替我解惑....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()