Blogtrottr
批踢踢實業坊 AllTogether 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[徵女] 朋友~情侶~~家人~~一起走下去的伴
Nov 4th 2013, 10:13, by kidd0308

作者kidd0308 (小艾)

看板AllTogether

標題[徵女] 朋友~情侶~~家人~~一起走下去的伴

時間Mon Nov 4 10:13:23 2013

有的時候再想~~~什麼樣的兩個人會走在一起 想到最後我想應該是~~~心靈相通的兩個人吧 以前人家問說妳喜什麼樣的女生~????? 大概會會長頭髮,眼睛大大的,個性溫柔得這樣 再教過的女朋友三個裡面~~好像沒有一個是這樣的耶 所以現在都講不出答案哩~~XD 以上純粹碎念 接下來是我的自我介紹哩 我是72年次三月八號生的~~~今年三十歲哩~~XD 高雄人現在~~在台南上班 我的興趣是~~打籃球,騎腳踏車,慢跑,逛夜市,煮咖啡 我喜歡的食物還蠻多的耶~~~像是麻辣火鍋,韓式料理,日式料理,中國料理,麵食類都喜歡 我的個性麻,應該是雙魚座的關係,所以一開始會採取觀望的態度 但是也不是那種冷漠的那樣觀望拉,就是會比較客套那樣 久了就是瘋瘋癲癲的~~@@ 我也喜歡旅行,腳踏車旅行,火車旅行,摩托車旅行,是我比較常做的 最近的話就是騎腳踏車在東北角那旅行三天兩夜,好玩~~^^ 摩托車得話上禮拜騎車去老牛的家晃晃,真的有很大隻的水牛哦~~^^ 我的話身高175體重85~~嗯~~有過重的趨勢~>"""※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 124.8.184.106

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()