Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
HTC拍的鴿子都會飛了...
Dec 2nd 2013, 09:59

那鴿子沒什麼特別的,且未全部對到焦跟清晰..
我對妳說的拍出來的風扇和正在飛的蒼蠅是靜止的,完全不模糊...這個比較有興趣..
且Zoom的長相跟相機已經差不多了喔...

拍照有些東西是有難度的...去拍拍看就知道啦..拍近距離的鴿子不糊...
且我High我又沒批評其他手機..為何老是說我批評其他手機

我只是歡迎如果有其他手機可以像我拍的那樣表現..
我很有興趣看一下~

zxcvb4451 wrote:
實在不敢當........(恕刪)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()