Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
中山高北標遇到神車+後LED+前HID 根本神!!
Feb 4th 2014, 15:50

哈哈 這台我有遇到 不過我都時速120公里專心開車 沒多去欣賞
這裡要抱怨一下 現在內車道已經變成龜車道了嗎 超車道已改成中間車道跟外線車道了嗎

還有在內車道開時速90的 我閃大燈 還我紅燈 (福斯老車)

一堆路隊長 前面無車佔著內車道 看到後面的車一堆跟著 還不肯讓路 最後還要繞到中間車道

我的前3或4車 跟著很久受不了了 最後超過他 在他前面踩了煞車 他老兄還是老神在在 真厚顏無恥

不讓就不讓

個人感覺 中 北部路段 龜車佔內車道的最多 當接近他時 他還會踩煞車警告你 放慢速度 我以為他要攬停我

時速 80-100再跑 結果我會錯意了 是要我滾去中間車道超越他 真不知是他方向盤壞了 還是手在摸奶 打手槍 沒辦法轉

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()