Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
Paypal帳戶限制與凍結
Sep 23rd 2013, 22:04

我有其他國家的Paypal帳戶。最近因為年度收款金額將達上限(其實也沒多少),他們要求我提供ID影本等資料他們。第一我實在不想提供這類個資,加上我有使用其他平台的服務,想說索性停用這個帳戶好了。但因為現在帳戶已經被限制了,無法關閉,只能被動讓它凍結。

想請問的是,我可以把這個帳號擺到被凍結,之後就不理它嗎? 畢竟我沒有欠Paypal款項,也沒有什麼法律糾紛的問題(例如ebay買賣糾紛那種)。

謝謝。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()