Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
[ Lumix GM1 ] 一同分享你的SMART
Nov 17th 2013, 14:23


M43的體積與畫質的平衡點,大家早已品頭論足過一陣子,近年來各家也絞盡腦汁要取得這樣的平衡,尤其是近期推出的全幅系列無反更是來勢洶洶,該進還是該退我想大家心裏未必有所答案,不過在多年前GF1開啟了我對拍照的熱情,尤其是它那吸引我的外型與PASM轉盤,還有與日俱增照片,而微單的定位與討論其實對我來說並不是重點,因為這些答案不會幫助我拍出更多的照片,而是你在自己的所做為下如何去支持自己更多的SMART。

GM1 我的另一個SMART相機~

歡迎其他 GM1 User 一同分享 ~

註 : 前兩張照片為HTC Butterfly S 所拍攝,後面三張為GH2所拍攝 , 實拍照就等下次吧 sorry ~

走了一圈~我才發現自己不需要創作與獨特,就可以依自己感覺拍出喜歡的照片^^

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()