Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
Facebook的隱私設定問題
Nov 5th 2013, 15:26

在Facebook的
一、「誰可以在你的動態時報上看見你被標註的貼文?」設定為「限本人」。

二、「審查朋友們把你標註在內的貼文,是否要顯示在你的動態時報?」設為「開啟」(需審查後才能出現在我版面)

是因為被打卡、被標注時不想出現在自己版面,想要對生活有「部份的隱私」,

但是,如果有朋友隨任點我某一名按讚的朋友,就會看到朋友頁面出現我被他打卡的任何地點,或是跟他們到哪玩很嗨的照片…(朋友的設定是「限朋友」可以看,可是他打卡我或是標註我,我的朋友也會看到,即便我設定限本人了,連到朋友那還是全曝光)

請問,要怎麼同時設定完全看不到呢??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()