Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Learning HTML & CSS shouldn't be difficult.

Master Trainer, Mark Lassoff, will teach you everything you need to know to create a creative and professional web site in 4 hours.
From our sponsors
請問關於牽車時想要自己領牌的話
Dec 14th 2013, 09:05

請問關於牽車時想要自己領牌的話

除了選牌費一千塊之外 其餘的還要自己出嗎?

因為我去下訂的時候老闆合約上有寫含領牌費

但我有跟他說我要去別的縣市自己領牌的話 需要拿什麼證明去領牌嗎?

老闆就說 阿 你要自己領牌喔? 那稅金要自己出喔

他是說 現在年底了 稅金沒有多少錢.

但我有點疑問是 如果十二月牽車稅金沒多少錢

那麼2014年年初 我是否要再去繳一次稅金?

一般的話 自己要去別的縣市選牌 稅金都是自己負擔嗎?

那燃料稅的部分是 車子出廠 車行就會負擔的嗎?
(會這樣問是因為像強制險 老闆就說他會幫我出 然後我在去辦 不然我車子也出不去)

感謝!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()