close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
請大家去TOYOTA的這版幫我填每日通勤數據
Oct 26th 2013, 15:53

我希望盡早完成這數據整理

也就是每日通勤里程數
當然不見得是開車,騎車的也可以

因為工作續航里程其實是一樣的
每個人可依方便性選擇開車或騎車
但每天的續航里程卻是固定不變

因為就昨天問到的數據我整個豁然開朗
想到了另一個完美FOR一般市民的油電版本

但還是需要有大量數據支持我的這個想法
若是昨天有在我的FB或是汽車俱樂部回覆過我的
也就不用重複寫了
免的數據量重複

萬分感激喔
也請我分享出去請朋友幫我在那個版寫上數據

每日續航里程需求

我其實油電WISH在汽車的TOYOTA板也有發一篇
基本上是同步,但有時候會因為懶得兩邊寫就以那為主
真的有興趣追文的也可以兩邊都看喔

TOYOTA版的油電WISH

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()