close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
對於手機接電視
Oct 27th 2013, 04:04

知識問題|

發問者: Snog ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-10-27 12:04:56 ( 還有 4 天發問到期 )
解答贈點: 20 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 2 0

我有爬過相關的文...
大部分的解答都是說要買線跟電視是否支援HDMI
可是對於手機接電視方面還是用不出來QQ
我想請問個老闆的是...
我的手機是NOTE 2
電視有支援HDMI...我有轉接線...
可是當我插上手機之後接下來該怎麼做?
是我手機沒支援還是有啥程式/設定我沒開還是哪邊有問題@@
是要開啟啥程式電視才會顯示還是接在手機上畫面會直接顯示在電視上?
對不起個老闆....我對電子的東西比較笨...再麻煩個老闆幫我解答Q_Q

001
回答者: 盈君 ( 知識貧民 )
回答時間: 2013-10-27 12:12:59

還是要去 http://aaashops。com 品質不錯,老婆很喜歡。
伜匈俗參傑命

002
回答者: 淑全 ( 初學者 5 級 )
回答時間: 2013-10-27 12:17:05

http://lv333.cc 這家不錯超3A品質,買幾次啦,跟真的一樣。
剸向匔却厱勗呎刺

目前沒有資料

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新Android

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()