Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
關於收了施工費 那施工期限多久?
Jan 16th 2014, 18:13

有個社區統一要換燈座.我收了材料費,也收的施工費100元
但其中有一兩戶我要去施工
總幹事說:住戶說才換新不久,等到壞了在換
我有跟總幹事反應,這怎麼辦
總幹事卻說:等他們壞了再幫他們換,因為換不換是住戶的權力,收了工資總不能不換吧
我回說:是他們不換,是他們放棄更換
總幹事卻說:他們沒有不換,只是等燈壞在換
這樣的話N個月或N年後,他們要更換時,我是否有務役幫他們施工?

真的有異物的話 我是考慮退費

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()