close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
用了單眼超過4年的大大們,你們出門會想繼續帶單眼嗎?
Dec 21st 2013, 18:12

最近小弟在想一個問題

但我不知道我是不是特例

玩器材也玩了10年了

但最近出門都好懶得帶單眼

微型無反推出後 對傳統DSLR似乎有不小衝擊

最近我出門都改帶NEX或X1

但就我這裡來說 (美國)

幾乎沒看人家拿無反

不管男女 都是帶DSLR..

所以無反對歐美衝擊似乎沒這麼大...

我也是這一年開始 漸漸地放下DSLR

畢竟出門在外 享受為重,拍照為輔

拍了好多年,我已經不想要拍照來占據我小小享受的時間

而無反技術也進步飛快,

效能幾乎直逼低階入門的DSLR了

請問

用了單眼超過4年的大大們,你們出門會想繼續帶單眼嗎?

還是會改用隨身機以及無反呢??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()