Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
交往許久的男友,他有了第三者,請我要該如何應付她
Jan 9th 2014, 22:59

大家都說的對,你應該要好好檢視一下,你不能說應付她
應該是你如何讓自己更好,我有一位同事,之前也是和你一樣
我向她說,你應該先管理自己,也許是你的本身的問題
她聽我這麼說,她說她的確她管男友很緊,還有許多事
可是她說,這也是為他好,我告訴他,那是你的想法
你男友可不是這麼想,你需要好好和他溝通一下
我也告訴她有空去這裡看看,因為這可以幫你找到答案
於是我同事去看了後,才知道她原來做法都不對
修正過後,二人的感情變好了,她自己想很多
也常去看看文章,對她很有幫助,有空你可以去看看
http://aaudrey26.wordpress.com/
也許你會找到你要的答案

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()