Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 手機通訊 - 發問中 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
請問有關在台灣和大陸兩地互Line訊息的問題
Jan 9th 2014, 00:36

請問有關在台灣和大陸兩地互Line訊息的問題

和朋友互傳Line訊息

不過最近這幾天

朋友去大陸上海出差

我打電話詢問中華電信客服

有關資費和對方有無收到Line訊息的問題

客服說

只要我在台灣傳Line

不會另外計費

只是對方在上海能否收到我傳的Line訊息

那就不一定了

不過資費不會變貴

所以我還是姑且一試

透過Line

傳了訊息

給在上海出差的朋友

本來想說不會有回應

應該收不到

沒想到在上海的朋友

有回傳Line訊息給我

表示他有收到

真奇怪

我的手機門號是中華電信

中華電信在大陸應該沒有基地台

想請問

1為何對方能收到

2在大陸想要收到在台灣的友人

所傳的Line訊息

應該做哪些處理


This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()