Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Speak Up - Stand Out!

Learn how to be a confident communicator. Transform the way you experience public speaking with this $39 online course taught by Alexa Fischer.
From our sponsors
" 分手"被恐嚇強行取走所送之禮物....
Jan 10th 2014, 03:29

我之前與男友電話中談完分手後~
因隔天要上班便早早入睡~
約一小時後,前男友衝到我家(家人不知情幫他開們)
並直接進到我房間
嚇的我不知所措(當時家中只有我及媽媽)~

在溝通沒有共識下
我要求他離開
於是他便說“如果我不將交往時送的禮物還他便不離開“
基於安全考量(其實我真的很擔心他會傷害我及家人)
迫於無奈將禮物還他@
等他終於離開後~
覺得很難過
為何有人可以這樣為所欲為無法無天?
請問我可以採取何種法律途徑
保護我的家人並拿回屬於我的東西?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 sdfgdf2 的頭像
    sdfgdf2

    中文名字日文翻譯, 中文翻譯日文名字, 名字日文翻譯, 日文翻譯名字, 日文翻譯字典發音, 日文翻譯網 漢字,

    sdfgdf2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()